handdator

Visa fullständig version : 1,2 kg på ett dygn?!


Ayla
2007-09-02, 15:29
Hej!

Jag vägde mig igår på morgonen, 68,2 kg tung var jag då. Sen var jag på fest igår, drack en del vin, åt massa god mat, efterrätt och godis. Ställde mig på vågen imorse, 67 kg stog det då. Låter konstigt att jag skulle ha gjort mig av med 1,2 kg vatten på ett dygn, är det möjligt eller finns det någon annan förklaring?

Rahf
2007-09-02, 15:40
Klart att det är möjligt, din våg säger ju det. Vikten varierar hela tiden och efter en blöt kväll så är man ju lite lätt uttorkad också.

Klassresa
2007-09-02, 16:02
Samma sak med att ducha?
jag har ganska mycket fett, direkt på morgonen ser det skapligt ut samt väger mindre än efter jag duchat då väger jag mer samt ser tjockare ut. Varför då?
(sry för jag lånar tråden)

theoppositescollide
2007-09-02, 16:11
Jag känner mig alltid smalare efter en fylla. Buken är oftast tom då, samt så har alkoholen tvingat ut en massa vätska ur kroppen så man är skapligt uttorkad.

Scratch89
2007-09-02, 17:54
Jag känner mig alltid smalare efter en fylla. Buken är oftast tom då, samt så har alkoholen tvingat ut en massa vätska ur kroppen så man är skapligt uttorkad.

+1. Sen så har man absolut noll tryck kvar, så man ser både mager och otränad ut, nice. ;)