handdator

Visa fullständig version : Handleder


interpx
2007-08-29, 20:31
(första tråden jag skapar, Har inte tränat så länge heller, så ha lite överseende över min "okunnighet")

Det"knäpper" hela tiden i mina handleder och så känns det som att tar I när jag försöker vad ska jag säga göra ett.. göra som en cirkel.. med båda händerna.. Och så brukar jag ha skit ont i dem efter hantelpress o dyl övningar. Är det för att jag är ovan, Eller att muskler håller på att byggas? Om ni inte förstod får jag väl försöka förklara bättre senare *gah!*

Upptaget
2007-08-29, 20:40
Knäpper har det gjort i hela mitt liv i min vänster handled när jag gör cirklar, likaså hos min träningspolare fast det är i båda hans handleder det hörs.. Och att du får ont det fick jag med i början och det berodde på att jag körde med Ez stången eller vad den heter när jag tränade biceps, mina handleder och underarmar mådde inte bra utav den stången eller så måste jag ha tränat fel med den isåfall, för det onda försvann efter ca 1 vecka då jag bytte till en rak stång..

interpx
2007-08-29, 20:43
Okej, Jag förstår :) Ska testa köra rak när jag far till gymmet.. fast den är ju dock så jävla otymplig :(