handdator

Visa fullständig version : Ventrilo harassment (Duke Nukem STYLE!)


Raggis
2007-08-28, 22:55
IE3KdcTgrno


:laugh: :laugh:

Ungen lackar runt 1:40 :D

Zakath
2007-08-28, 23:03
:laugh:

Stackare som inte riktigt kunde ta dukes kommentarer. :(

Arf Pingvin
2007-08-28, 23:03
Riktigt tråkigt. Det är en tjej som lackar tror jag.

Raggis
2007-08-28, 23:04
Det är en tjej som lackar tror jag.

Det tror inte jag, lol. Kollat slutet? Han/hon börjar nästan gråta :P

Zakath
2007-08-28, 23:05
Det tror inte jag, lol. Kollar slutet? Han/hon börjar nästan gråta :P

Jag tyckte det lät som en medelålders kvinna ungefär.

Raggis
2007-08-28, 23:07
Jag tyckte det lät som en medelålders kvinna ungefär.

Tycker det låter som en ung pöjk. Givetvis svårt att avgöra. Inget som behöver diskuteras tho.

MouZe
2007-08-28, 23:16
det är ju en medelålders kvinna.. titta igenom videon igen och läs vad som sägs av personerna på venten.

tja88
2007-08-28, 23:21
det är killens morsa som lackar ur

Raggis
2007-08-28, 23:30
Jaja, vi har kommit fram till det nu.

Dissector
2007-08-28, 23:51
Jag kommer inte fram till nåt. Jag är å andra sidan inte så skarp.

En annan vent-inspelning som är vansinnigt kul är denna:
http://www.staulkor.com/hobss.mp3

11-årige "Hobss", en hängiven WoW-lirare som sitter och tjabbar i en guild-vent. Han är både moppsig och lägger in sina moves så fort han hör en tjej prata :D
Har lyssnat hur många gånger som helst. Skoj skoj

gibfel
2007-08-28, 23:58
HAHHAHAH! Tackar för ett gott skratt Raggis ;)

Scratch89
2007-08-29, 00:16
BALLS OF STEEL! :laugh:

Animalistic
2007-08-29, 07:56
haha ;D fett skön !

Kwon
2007-08-29, 08:29
Peggy heter gamern som blir upprörd (från New York?), och han som narras med henne heter Duke Nukem.

Lexidos
2007-08-29, 08:33
haha

http://img380.imageshack.us/img380/2882/owned9wz.jpg

jwzrd
2007-08-29, 08:41
HAHahahahahh!!!!

Kwon
2007-08-29, 08:49
Jag kommer inte fram till nåt. Jag är å andra sidan inte så skarp.

En annan vent-inspelning som är vansinnigt kul är denna:
http://www.staulkor.com/hobss.mp3

11-årige "Hobss", en hängiven WoW-lirare som sitter och tjabbar i en guild-vent. Han är både moppsig och lägger in sina moves så fort han hör en tjej prata :D
Har lyssnat hur många gånger som helst. Skoj skoj

Sådär var inte jag när jag var 11 iaf! :D

Hallberg
2007-08-29, 11:10
:)

Men att _ingen_ av dem känner igen rösten och citaten från kultspelet är ju rent upprörande. Dagens gamers saknar kultur...

Kwon
2007-08-29, 11:23
:)

Men att _ingen_ av dem känner igen rösten och citaten från kultspelet är ju rent upprörande. Dagens gamers saknar kultur...

Ingen av dem är ju så gamla som vi är, it's the new gen of gamers.

Lexidos
2007-08-29, 11:25
Ingen av dem är ju så gamla som vi är, it's the new gen of gamers.

Men vi som var med på den gamla goda tiden då Duke Nukem var en revolution inom spelgrafik mm kan bara njuta.

"What are u waiting for? Christmas?"

Kwon
2007-08-29, 11:33
Vi som älskade lir som Wolfenstein, Duke Nukem och tyckte det var supergrafik efter att månader tidigare ha väntat en kvart på ett C64-lir som sedan fick Load Error hade nog känt igen hans röst.

Kurash
2007-08-29, 11:35
Nu är det bara "Headshot!" "Multikill!" "Fire in the hole!".
Fantasilöst.

Lexidos
2007-08-29, 11:41
Fast det sägs ju inte så mycket i wolfenstein direkt, fast jädra vad man lirade det :)

Timme
2007-08-29, 11:42
Duke Nukem var nog det första spelet jag såg (spelade aldrig själv. kollade på när polare spelade). Enormt coolt och trots att jag endast var 8år så blev jag aldeless till mig av upphetsning när jag fick se tjejerna visa brösten :D

Lexidos
2007-08-29, 11:46
Duke Nukem var nog det första spelet jag såg (spelade aldrig själv. kollade på när polare spelade). Enormt coolt och trots att jag endast var 8år så blev jag aldeless till mig av upphetsning när jag fick se tjejerna visa brösten :D

De må vara enorma pixlar men du får hetero-poäng för det timme :D


Det första spelet jag såg var nog Doom, jädra va rädd jag var :em:

Timme
2007-08-29, 11:53
De må vara enorma pixlar men du får hetero-poäng för det timme :D


Det första spelet jag såg var nog Doom, jädra va rädd jag var :em:

haha, tack för dem :D

Doom, roligt vad man kunde bli rädd för! När Quake II Demo släpptes så satt man bänkad. Fy vad gött att skjuta av huvuden på cyborgs!

Lexidos
2007-08-29, 11:55
haha, tack för dem :D

Doom, roligt vad man kunde bli rädd för! När Quake II Demo släpptes så satt man bänkad. Fy vad gött att skjuta av huvuden på cyborgs!

Ja jädra vad man spelade den där enda banan på Demon :D Snacka om att det var häftigt när man kunde skjuta utan auto aim + att man kunde hoppa..
Bara plocka fram BFG o leka loss :hbang:

Danny Devito
2007-08-29, 11:58
Duke Nukem var nog det första spelet jag såg (spelade aldrig själv. kollade på när polare spelade). Enormt coolt och trots att jag endast var 8år så blev jag aldeless till mig av upphetsning när jag fick se tjejerna visa brösten :D

Haha +1 på den :D

Synd att dom bara anväder så få quotes från Duke i venten. Han har ju mycket skönare kommentarer, kolla själva: http://en.wikiquote.org/wiki/Duke_Nukem

- Your face, your ass, what's the difference?

- [after urinating down the toilet] Ahhhh... much better!

- The bigger they are, the more they bleed!

- What the hell are you waiting for? Christmas?

Yucko
2007-08-29, 12:02
PMS + roid rage = teh fun!

Dissector
2007-08-29, 12:04
Namnet är skitkul :) Hertig Atombombadom

Timme
2007-08-29, 12:11
Ja jädra vad man spelade den där enda banan på Demon :D Snacka om att det var häftigt när man kunde skjuta utan auto aim + att man kunde hoppa..
Bara plocka fram BFG o leka loss :hbang:

Det var ju sååååå coolt! Känslan av att fylla en muskelcyborg med bly var otorligt härlig. Vi fick sedan tag på lite fusk/coder. No target gjorde så man blev osynlig. Då kunde man fixa så att grunt gubbarna började skjuta ihjäl varann :D


Fy vad rädd jag blev när berserkkillarna (de med svärd istället för vänsterarm och stor järnstolpa som högerarm) manglade på en. De var så sjukt snabba och starka. Man flög några meter när kyssen kom (allts svärdet i magen) :D

Timme
2007-08-29, 12:12
Haha +1 på den :D

Synd att dom bara anväder så få quotes från Duke i venten. Han har ju mycket skönare kommentarer, kolla själva: http://en.wikiquote.org/wiki/Duke_Nukem

- Your face, your ass, what's the difference?

- [after urinating down the toilet] Ahhhh... much better!

- The bigger they are, the more they bleed!

- What the hell are you waiting for? Christmas?

Duke är klockren! Jag gillar när han knäcker knogarna.

Scratch89
2007-08-29, 13:01
:)

Men att _ingen_ av dem känner igen rösten och citaten från kultspelet är ju rent upprörande. Dagens gamers saknar kultur...

Fast det tror jag nog att de gör, men jag vet hur fett irriterande det är när någon kommer in o stör en på venten, o aldrig slutar.

Whistler
2007-08-29, 13:05
Hahahaahaaa, harassen hade varit roligare om han inte spammat ljudklippen. Han skulle haft fler citat och bara kört dem när det passat.

Bästa scenen i DN3D är ju lätt fotbollsplanen med jättebossen i slutet. Blir knappt bättre. Ljusa miljöer och skön känsla. Att trycka bly i polisgrisarna (lite humor att poliser blir muterade till grisar) med första pistolen håller hög känsla också.

"No damn aliens gonna come here and take our chicks!" :D

Fagen
2007-08-29, 13:24
Ursäkta en novis, men vad är en "guild-vent"?

Kurash
2007-08-29, 13:27
Ursäkta en novis, men vad är en "guild-vent"?

Ventriloserver för guilden man är med i.

Kwon
2007-08-29, 13:30
Guild = Gille.

Gille är från början ett germanskt ord och kan stå för sammankomst exempelvis dryckesgille, betalning, ersättning, detsamma som en förening, en frivillig sammanslutning, samfund eller skrå

Vent = förkortning för Ventrilo eller Ventrilo-kanal/server.

Jag e på Venten = Jag är inloggad på Ventrilo.

Ventrilo

Ventrilo är ett gratisprogram som gör att man lätt kan prata med folk över internet.

Det enda man behöver är en mikrofon och internetanslutning, sedan så kan man ansluta sig till olika servrar. Ventrilo används exempelvis av så kallade "gamers" och lämpar sig bäst för snabba onlinespel såsom Counter-Strike då man enkelt kan prata med klanmedlemmar utan att gå ur spelet utan istället använda sig av en "hotkey".

Fagen
2007-08-29, 13:41
Ventriloserver för guilden man är med i.

Guild = Gille.

Gille är från början ett germanskt ord och kan stå för sammankomst exempelvis dryckesgille, betalning, ersättning, detsamma som en förening, en frivillig sammanslutning, samfund eller skrå

Vent = förkortning för Ventrilo eller Ventrilo-kanal/server.

Jag e på Venten = Jag är inloggad på Ventrilo.

Ventrilo

Ventrilo är ett gratisprogram som gör att man lätt kan prata med folk över internet.

Det enda man behöver är en mikrofon och internetanslutning, sedan så kan man ansluta sig till olika servrar. Ventrilo används exempelvis av så kallade "gamers" och lämpar sig bäst för snabba onlinespel såsom Counter-Strike då man enkelt kan prata med klanmedlemmar utan att gå ur spelet utan istället använda sig av en "hotkey".

:thumbup: Där fick jag lära mig något nytt.

Timme
2007-08-29, 14:39
Nu hörde jag konversationen. Vilken pinsam liten skit unge. Så otroligt ful. Kunde han inte bara stänga av datorn eller gå ur ventrilo? Orka.

Kwon
2007-08-29, 15:24
Nu hörde jag konversationen. Vilken pinsam liten skit unge. Så otroligt ful. Kunde han inte bara stänga av datorn eller gå ur ventrilo? Orka.

Ganska påhittig för att vara 11.

Själv hade jag varken tankar om personers sexuella preferenser alt kunskaper om strapons eller dildos! :D

Kurash
2007-08-29, 15:26
Typ som en konferans på Skype kan man säga. Kan tilläggas att man även måste ha såna där "högtalare" om man ska kunna höra vad de andra säger. Dessa kombineras med fördel med mikrofonen i ett s.k "headset".

Chris
2007-08-29, 15:42
http://www.youtube.com/watch?v=aDyvyYmR71o Att ingen postat day 2. Duke fortsätter trackasera stackaren. :D

Timme
2007-08-29, 15:43
Ganska påhittig för att vara 11.

Själv hade jag varken tankar om personers sexuella preferenser alt kunskaper om strapons eller dildos! :D

Det hade inte jag heller kan jag säga :D

Wennerberg
2007-08-29, 15:51
Finns en hel del andra som är skojiga :)

CI8MYHeXTLg&NR=1

Raggis
2007-08-29, 15:56
Finns en hel del andra som är skojiga :)

CI8MYHeXTLg&NR=1

Hade varit betydligt roligare om man hade fått höra vad han sa :P

Kwon
2007-08-29, 15:57
hahahahah Banjo-terrorn älskade jag! :D

TcAnders
2007-08-29, 16:02
Grymt kul!

// Anders

Wennerberg
2007-08-29, 16:07
hahahahah Banjo-terrorn älskade jag! :D

Hoppades på det :) Så¨jävla ball alltså, man får en sån klockren bild på det hela, vem fan är så smart och kommer på idén att spela den låten? HAHA

Kwon
2007-08-29, 16:12
Undrar om King Grub e på Venten medans han kör något lir, då skulle det vara kul å luska fram password te den servern o köra Banjo-attacker! ;)