handdator

Visa fullständig version : Olika Gym i Sthlm


Schnuff
2007-08-23, 22:10
Tja jag ska börja gymma och skulle vilja få lite tips på olika gym i stockholm
tips som hur mycket det kostar, vart det ligger och vad de är för slags folk som gymmar dära, om det är bra lr dåligt och om de finns personer som gillar att hjälpa folk som inte är så vana med hur man använder maskiner och lite tips på olika övningar, (även om folk skriver olika sorter på nätet så vet inte jag hur man utför alla och om jag gör på rätt sätt och så) lr om de finns personal med mera.
Och gärna varför har valt och träna på ditt gym.
Tack på förhand !
:hbang:

jontahontas
2007-08-23, 22:16
Fryshuset. Grymt bra gym. Bra stämning, folk där tränar på riktigt och det är billigt.

ikariotis
2007-08-23, 23:07
lånar tråden har börjat på kung tekniska högskolan, undrar vad det finns för gym i närheten, checkade in deras egna kth-hall som jag inte var allför förtjust i. Söker även en shooto klubb i närheten samt prisklasser.

MojjMojj
2007-08-23, 23:57
Tränar också på fryshuset, helt ok. Inte hardcore, men inte SATS heller..

Allan
2007-08-24, 03:47
Leta på forumet. I nån sticky t ex

Spawn
2007-08-24, 07:03
Jag tränar på friskis och svettis det är ett gym med mycket trevlig och kunnig personal. Har tränar där i ca 3 år och jag har alltid blivit bra bemött av personal och de som tränar.

Priset ligger runt 1300/halvår tror jag men de är 100kr medlemsavgift. 1 års kort ligger runt 2200. Det är ett prisvärt gym med många lokaler i sthlm.

Om du inte vet hur man utför övningar så får man 2 gratis instruktioner 1 i början sen nästa runt några veckor efter.

Hoppas du hittar rätt :)=